Our latest product Latest Product

SALE

EVO8
RM230.00 RM180.00 · 1000 left in stock

SALE

EVO7
RM230.00 RM180.00 · 1000 left in stock

SALE

X360 B-JAGA
RM150.00 RM80.00 · 45 left in stock

Filter Price

Filter Category

Random Testimonial

Image

Terima kaseh prodak yang terbaik. Luar biasa pawanya. Isteri pula meyakinkan akan prudak tuan ni...

Tuan Azlan Tamsir Klang
Image

Wasalam...Setakat ni saya turun 5kg dalam masa dua minggu. UBIJAGA ni betul2 berkesan. Saya just pantang sikit je. Bila makan malam tu makan jugak tapi sikit je lah. itu punbukan nasi...

Tuan Azmudin Perak
Image

Salam...Tuan Alhamdulillah saya dah cuba UBIJAGA tenaga saya dah separuh pulih...Baru 1 botol. Saya nak lagi 3 botol harga yang sama atau harga dah lain...

Tuan Jamil Kuala Lumpur
Image

Ada perubahan...tapi makan tak lalu. Baru 6 hari makan.

En. Ayie Melaka
Image

Alhamdulillah. Mmg ada perubahan lepas minum UBIJAGA ni. Paling ketara sebelum ni cepat letih bila buat kerja, sekarang boleh rasa lebih aktif dan kurang letih bila bersihkan laman rumah. tak macam sebelum ni.

Puan Saufiah N9
View more testimonial..

My Fan Page